مرداد ۱۹, ۱۳۹۹

پایان ساخت The Last of Us Part II

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مراحل ساخت The Last of Us Part II به پایان رسید

شب گذشته استودیو بازی‌سازی Naughty Dog در صفحه رسمی اینستاگرام خود با ویدئویی از نیل دراکمن (Neil Druckmann) طراح و کارگردان بازی، اعلام کرد که مراحل ساخت The Last of Us Part II تمام شده و بازی اصطلاحاً گلد شده است. با کمرامگ همراه باشید.

در سال ۲۰۱۶ بود که برای اولین بار استودیو Naughty Dog اعلام کرد که بازی The Last of Us Part II در دست توسعه قرار دارد. شب گذشته نیل دراکمن (Neil Druckmann) طراح، نویسنده و کارگردان بازی، از طریق رسانه‌های مجازی اعلام کرد که بازی به‌طور رسمی گلد شده است. این اصطلاح بدان معنا است که توسعه The Last of Us Part II به‌طور کامل تمام شده است و اکنون بازی آماده است تا روی دیسک‌های فیزیکی پیاده‌سازی شود، در قاب‌های مخصوص بازی‌های پلی‌استیشن قرار گیرد و در سرتاسر جهان در میان خرده‌فروشان توزیع شود.

دراکمن در پیام ویدئویی که در صفحه ناتی‌داگ منتشر شد، اعلام کرد که گلد شدن بازی‌ها در فرایند توسعه بازی‌های ویدئویی، یک نقطه عطف مهم است. او اضافه کرد که مسیر عجیب و پیچیده‌ای را برای نهایی شدن بازی The Last of Us Part II طی کرده‌اند. همچنین حضور تعداد زیادی از اعضای استودیو Naughty Dog که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، مانع از این شده است که کارکنان کنار یکدیگر تمام شدن مراحل ساخت The Last of Us Part II و گلد شدن این بازی را جشن بگیرند.

دراکمن در پیام ویدئویی خود گفت

«من فقط می‌خواهم تا این لحظه را به تیمی که جاه‌طلبانه‌ترین بازی تا امروز ناتی‌داگ را ساخته است، تبریک بگویم.»

Neil Druckmann

دراکمن در ادامه صحبت‌های خود راجع به آنچه که باعث شده The Last of Us Part II تبدیل به بلند‌پروازانه‌ترین اثر ساخته شده توسط استودیو Naughty Dog  شود صحبت کرد.

طراحی مراحل، مکانیک گیم‌پلی، محیط‌های ساخته شده و موسیقی کم‌نظیر گوستاوو سانتائولالا (Gustavo Santaolalla)، همگی عناصری هستند که این بازی را به بهترین شکل ممکن تکمیل کرده‌اند. او همچنین اضافه کرد که بازی را به‌تازگی به‌طور کامل تجربه کرده و به پایان رسانده است و هنوز تحت تاثیر آن قرار دارد.

Neil Druckmann

در پایان نیز نیل دراکمن علی‌رغم افشای محتویات مهم و اساسی از داستان و گیم‌پلی بازی در هفته‌های گذشته، صحبت‌های خود را این‌گونه به پایان رساند

«مهم نیست که شما به عنوان طرفدار چه چیزی دیده یا شنیده‌اید، هیچ چیز نمی‌تواند لذت تجربه کردن این بازی را برای شما کم کند.»

Neil Druckmann

در تاریخ ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) به‌طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *